5 клас зарубіжна література

22.10.2020 Тема уроку: ПЧ №1 Порівняльна характеристика казок

Домашнє завдання:

Прочитайте протягом канікул (за бажанням) скорочено поему О.Пушкіна " Руслан і Людмила". Вивчіть напам'ять вступ до поеми (стор. 67-69 підручника)

18. 10 .2020 Тема уроку: Німецька народна казка "Пані Метелиця".Моральні цінності у казці.

Домашнє завдання:

Прочитайте казку, перейшовши за посиланням.
В зошиті зробіть порівняльну характеристику німецької та української казок.

                 «Пані Метелиця»

     « Казка про дідову та бабину дочку»

                                                                        Спільне

 

 

 

                                                                       Відмінне

 

 

 

 

 

 


Роботу для перевірки надсилати не потрібно. Тільки позначити , що робота виконана.
28.05.2020 Література на літо
Ж. Верн. «П’ятнадцятирічний капітан»
Роберт Льюїс Стівенсон  «Острів скарбів»
Чарльз Діккенс  «Різдвяна пісня в прозі»
Микола Васильович Гоголь (18091852). «Ніч перед Різдвом».
 Г. Бічер-Стоу. «Хатина дядька Тома»
Астрід Анна Емілія Ліндґрен (19072002). «Міо, мій Міо»
Бєляєв О. Р. «Людина-амфібія»
 Бредбері Р. «Все літо в один день» та інші оповідання (1-2 за вибором)
 Верн Ж. «Діти капітана Гранта»
 Дефо Д. «Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо»
Крюс Дж. «Тім Талер, або Проданий сміх»
Марк Твен. «Принц і злидар»
27.05.2020  Узагальнення вивченого
21.05.2020 Позакласне читання № 4 
Ф.Бернетт " Таємничий сад"
20.05 .2020 Контрольна робота
14.05.2020.Тема уроку
Туве Янсон. Казка "Капелюх Чарівника". 
                    Домашнє завдання
1. Прочитай пятий розділ повісті-казки на сторінці 240-241.
2.Підготуйся до контрольної роботи.
Повтори правила з теорії літератури на с.227(літературний герой),с. 200( фантастика), прототип та ліричний герой.
Передивись та згадай зміст, прочитаних творів Л .Керрола , М.Цвєтаєвої, Т. Янсон.
Згадай, представником літератури якої країни є кожен з письменників.
3. Пройди тест за змістом повісті -казки Т. Янсон .   Тест активний до 19.05.2020  На виконання 25 хвилин, але я впевнена,  що ти впораєшся швидше))
                                       тест

13.05.2020  Тема уроку
Туве Янсон. Казка "Капелюх Чарівника". 
Доброта та щирість головного героя.
                          Домашнє завдання
1.Пройди за посиланням, подивись мультфільм.
                                мультфільм
2.Прочитай 2 розділ сторінка 233-229.Cклади план до розділу.

06.05.2020  Тема уроку
Туве Янсон. Казка "Капелюх Чарівника" . Робота з інтерактивними аркушами " Впізнай героя"
05.05.2020Тема уроку
Туве Янсон. Казка "Капелюх Чарівника"
Пройди онлайн-тест за першим розділом казки
30.04.2020  Тема уроку
Туве Янсон. Казка "Капелюх Чарівника".Втілення в героях ідей доброти, щирості
                     Домашнє завдання
1. Продовжуй читати казку "Капелюх Чарівника" із сторінки 233 до кінця.
2. Склади план до 1 розділу казки
3.Обери одного героя казки, заповни таблицю, сфотографуй та надішли на перевірку
              «Характеристика літературного героя» 
       1.     Відомості про героя.


       2.     Портрет героя.


        3.     Вчинки героя.


4. Риси характеру.


5. Ставлення інших героїв.


6.  Ставлення автора.


7. Моє ставлення до героя



29.04.2020   Тема уроку
Туве Янсон. Коротко про письменницю.  Казка "Капелюх Чарівника". Сюжет твору. Персонажі.
                  Домашнє завдання 
1. Прочитай статтю про Туве Янсон. Сторінка 226-228 підручника.
2.Почни  читати казку "Капелюх Чарівника" на сторінці 230-232 ( 1 розділ)

23.04.2020  Тема уроку
М. Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці».Образ ліричної героїні, котра любить читати.Роль музичних та літературних асоціацій.
              Домашнє завдання 
1. Подивись відеоурок(під завданням), в якому дізнаєшся, що таке ліричний герой. 
2.Запиши тему уроку у зошит та створи асоціативний кущ до ліричного героя вірша м.Цвєтаєвої.
                                        
                                                           Ліричний герой вірша
                                                          М. Цвєтаєвої «Книги…»
                                                                 (  який він?)
                                         ↙          ↙       ↙                ↘         ↘         ↘

3.  Вивчи вірш напам'ять від початку  до слів  "На цвинтарі десь крик сови…", зроби відеозапис свого виразного декламування та відправ вчителю .
4. Пройди гугл-тест за змістом вірша, попередньо передивившись конспект по те, що таке рима та які бувають види рим.Тест активний до наступної середи(29.04), тож не поспішай .  

Тест ТУТ     

          

                                                                          

                                                                      
22.04.2020   Тема уроку
            Чарівний світ літератури й мистецтва у поезії 
М. Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»
           Домашнє завдання 
1.Подивись презентацію.
2.Прочитай виразно вірш М.Цвєтаєвої " Книги в червоній палітурці" на сторінці 223-224 підручника, попередньо ознайомившись із значенням слів, які зустрінеш під час читання.
Діоген — давньогрецький філософ, який за легендою жив у діжці, бо свідомо відмовився від будь-яких побутових зручностей.
Принц і злидар — герої повісті Марка Твена «Принц і злидар» — схожі один на одного англійський принц Едуард Тюдор і маленький жебрак Том Кенті, які за велінням долі помінялися своїми ролями; потрапивши в незвичне середовище, кожен із них відкрив для себе важливі істини.
Палітурка - обкладинка, оправа для зброшурованих листків книги, зошита і т. ін. з картону, матерії, шкіри тощо.
Гріг (Норвегія), Шуман (Німеччина), Кюї (Росія) відомі композитори XIX століття. Їх об’єднує втілення в творчості переплетіння народних образів, казкових сюжетів, природи народного краю.
Знічев'я – раптом, несподівано.
Никає – бродить.
Раювання – блаженство.
  Смута – заколот, заворушення.
3.Склади план до змісту вірша(3-4 пункти)
4. Поєднай частини, запиши прислів'я у зошит.

Будеш з книгою дружити –

в роботі не тужити
Вибирай книгу, 
будеш все знати.


Золото добувають із землі,  з ручаїв – ріки, з книжок –
буде легше в світі жити.

Будеш книги читати,                             
не язиком чесати

Книгу читати –                                    
як вибираєш друга.

Книгу читати –                                    
знання.




15.04.2020 Домашнє завдання. Запиши число, тему уроку та заповни таблицю.

                      П’ятнадцяте ківітня

                        Домашня робота

         Реальне та фантастичне у повісті-казці Л.Керролла « Аліса к країна Див»
                       РЕАЛЬНЕ

   ФАНТАСТИЧНЕ








09.04.2020  Вітаю! Ознайомся з матеріалами (домашнє завдання нижче)

                              Цікавинки! Про популярність «Аліси...»!

1.     В Англії ця книга – друга після Біблії. Вона є в кожній читаючій родині.
2. Окремі слова, вислови, словосполучення стали крилатими. Цитування казки Л.Керролла вважається показником освіченості та вихованості, або, як кажуть, хорошого тону...
3.  У період з 1865 по  1889рік книга витримала 30 перевидань.
4.  За книгою зроблено 9 екранізацій та 5 мультиплікаційних фільмів.
6.   Створена для дітей, вона стала улюбленим читанням дорослих!
7. Льюїс Керролл зашифрував у своїй казці математичний трактат. Математика дала "Алісі" її темну сторону, надала вигляду головоломки, яка виявилася здатною розважати людей будь-якого віку протягом століть.
8.     Завдяки казці ім’я Аліса стало популярним.
9.  «Аліса в країні Див» увійшла в список дванадцяти «самих англійських» предметів і явищ, складений міністерством культури та спорту Великобританії.
10.  На честь Березневого Зайця, Капелюшника та Казна – Що – Не – Черепахи названо астероїди.
11.   У фільмі «Матриця» Нео, головний герой, отримав повідомлення про те, що він повинен, подібно до Аліси, слідувати за Білим кроликом. Один із головних героїв, Морфеус, пропонує Нео дізнатися, «наскільки глибока кроляча нора».

                   Домашнє завдання.

Сформулюй  по два запитання до кожної

ілюстрації,використовуючи знання тексту,

запиши у зошит та відправ на перевірку.

                                                                            1
2

3

4

5
6


08.04 Любі діти!Ми завершуємо вивчення творчості Л. Керролла .Пройдіть підсумковий тест за посиланням

https://forms.gle/npH5xMPok9FtRDBU6

02.04 Вітаю! Завдання по біографії Л.Керролла в googleкласі.Підготуйся до самостійної роботи за текстом повісті Керролла "Аліса в країні див"(тільки розділи , вміщені у підручнику)

01.04 Доброго дня ! Прочитай наступний розділ повісті Керролла "Аліса в країні див"(сторінка 214"Порося та перець". Поміркуй, чому він так називається.

            Читаючи, звертай увагу на те,...

⧫ що передали лакеї один одному
⧫ чому чхали у будиночку  і хто не чхав
⧫як Аліса впоралась з проханням Герцогіні
⧫розмова Аліси з Чеширським Котом
⧫ як попрощався Кіт з Алісою

Пройди за посиланням та подивись мультфільм)

28.08 Вітаю! Подивись відеоурок про вікторіанську добу, яку в насмішкуватій  формі описав Л.Керролл. Він створив казковий світ, в якому не було ніяких обмежень, де можна було не підкорятися королю та королеві, можна бути вільним. Будь готовий дати відповіді по матеріалу уроку під час самостійної роботи.


27.03   Доброго дня ! Сподіваюся, ти вже почав читати повість Льюїса Керролла " Аліса в країні див". Під час читання зверни увагу на героїв. Їх багато. Картинка- схема допоможе тобі їх краще запам'ятати. 

_________________________________________________________________________________


25.03 Доброго дня ! Записала для вас відео з поясненням , що таке прототип. Сподіваюся, що зможете використати під час написання самостійної роботи.


     До речі, саме так виглядала маленька Аліса Плезенс Лідделл.












20.03 Любі п'ятикласники, вітаю вас на своєму блозі!

   Можливо, хтось з вас уже відкрив для себе світ чарівних пригод повісті -казки Льюїса Керролла "Аліса в країні див"



      Зверни увагу на героїв!

Головні герої: Аліса та Білий Кролик

Герої: Капелюшник, Болванщик, Валет червів, Герцогиня, Грифон, Королева червів, Король червів, Березневий заєць, Додо, Синя гусінь, Соня, Черепаха Квазі, Чеширський кіт, Ящерка Білль

          Читаючи, звертай увагу на...


                   у 1 розділі


⧫ опис колодязя, в який упала Аліса ( с.205)
⧫ те, які питання ставила собі Аліса падаючи ( с.205-206)
⧫ те,через що хвилювалася Аліса(с.206)
⧫чарівні предмети на столику(с.207)
                                                           у  2 розділі
⧫ перетворення Аліси (с.209)
⧫те, що робила Аліса, аби впевнитися, що з нею все  гаразд (с.210)
⧫ дивне озеро(с.211)
⧫ зустріч з Мишею(с.211-213)

Порада: звертай увагу на реальне та фантастичне у повісті!  

Фантастика ( з грецьк. здатність уявляти):-  те, чого не існує в реальності.

 Якщо захочешь прочитати книгу, то пройди за посиланням     читати
Якщо зручніше послухати, то за цим посиланням          слухати

Чеширский кот

7 комментариев:

  1. Ответы
    1. а нужно только прочитать все что тут написано, посмотреть видео и все? или чтото еще здавать нужно

      Удалить
  2. Поки все читаємо, дивимося відео. Завтра буде завдання , так як завтра урок за розкладом

    ОтветитьУдалить
  3. Доброшго дня! Я не можу знайти посилання на завдання, яке потрібно виконати до сьогодні. Поділіться ним ще раз, будь ласка

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Читаємо матеріал у блозі, інших завдань на сьогодні немає.

      Удалить
  4. Ответы
    1. Вы же в блозі! Просто ознайомтеся з матеріалами.

      Удалить