22.10.2020
Вивчити правила §11, виконати вправу 1(усно), 4, 5(письмово). Опрацювати презентацію за темою.
Перейдіть за посиланням нижче, щоб ознайомитися з мовним матеріалом.
19.10.2020. Тема уроку : Способи вираження підмета. Тире між підметом та присудком.
Домашнє завдання:Параграф 10, впр.5, стор.36
Увага 8-А клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom
Увага 8-Б клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom
https://classroom.google.com/c/MTY4MzU4NTk0MTA1?cjc=bvjk4bo
Увага 8-В клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom
https://classroom.google.com/c/MTY4MzU4NTk0MTQ0?cjc=36l4hwk
13.05.2020
Відеоурок.Як скласти анотацію
Інструкція
Як скласти анотацію (Підручник с. 89)
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки.
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці;
– хто головний герой, чим він цікавий;
– у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой;
– які проблеми він прагне вирішити;
– які перешкоди долає.
Пам’ятайте: – обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
– складаючи анотацію, використовуйте прислівники;
– не оцінюйте книжки!
– мета анотації – зацікавити читача.
Завдання :
Складіть анотацію до повісті Тютюнника "Климко"
11.05.2020 Тема уроку: РЗМ Складання анотації до книги з використання прислівників.
1. Ознайомся з матеріалом.
Анотація складається з 2 частин.
Перша частина
– бібліографія :
– автор; – назва твору;
– видавництво;
– рік видання;
– кількість сторінок.
Друга частина – текст анотації :
– жанр твору (історичний, пригодницький, фантастичний);
– персонажі;
– час, місце дії;
– тема; – адресат.
Ознайомлення зі зразками
Текст 1
М. Стельмах. Гуси-лебеді летять. – К. : Центр навчальної літератури, 2017. – 140 с. Автобіографічна повість М. Стельмаха зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії, почуття гумору і проніс їх через усе своє життя. Книга адресована школярам віком 10 – 15 років.
Текст 2
Б. Лепкий. Мишка. – К. : Школа, 2007. – 180 с. Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір. Книга розрахована на широке коло читачів.
06.05 2020 Контрольна робота за темою " Службові частини мови. Вигук"
04.05.2020 Тема уроку : Вигук як частина мови. Правопис вигуків.
06. 04 Вітаю! Подивись презентацію.Ваше домашнє завдання чекає у "Моєму класі", де ви вже зареєстровані.
Тренування з теми «Прийменник як службова частина мови»
01.04 Вітаю!Домашнє завдання: параграф 35(вивчити правила), вправа 478, 479.Час на виконання 20 хвилин.
20.03 Правильні відповіді до теста "И та і в кінці прислівників. Н і нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками" від 17.03

Відеоурок.Як скласти анотацію
Інструкція
Як скласти анотацію (Підручник с. 89)
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки.
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці;
– хто головний герой, чим він цікавий;
– у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой;
– які проблеми він прагне вирішити;
– які перешкоди долає.
Пам’ятайте: – обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
– складаючи анотацію, використовуйте прислівники;
– не оцінюйте книжки!
– мета анотації – зацікавити читача.
Завдання :
Складіть анотацію до повісті Тютюнника "Климко"
11.05.2020 Тема уроку: РЗМ Складання анотації до книги з використання прислівників.
1. Ознайомся з матеріалом.
Анотація складається з 2 частин.
Перша частина
– бібліографія :
– автор; – назва твору;
– видавництво;
– рік видання;
– кількість сторінок.
Друга частина – текст анотації :
– жанр твору (історичний, пригодницький, фантастичний);
– персонажі;
– час, місце дії;
– тема; – адресат.
Ознайомлення зі зразками
Текст 1
М. Стельмах. Гуси-лебеді летять. – К. : Центр навчальної літератури, 2017. – 140 с. Автобіографічна повість М. Стельмаха зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії, почуття гумору і проніс їх через усе своє життя. Книга адресована школярам віком 10 – 15 років.
Текст 2
Б. Лепкий. Мишка. – К. : Школа, 2007. – 180 с. Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір. Книга розрахована на широке коло читачів.
06.05 2020 Контрольна робота за темою " Службові частини мови. Вигук"
04.05.2020 Тема уроку : Вигук як частина мови. Правопис вигуків.
Домашнє завдання
1. Передивись презентацію
2.Виконай вправи249, 551, 555
29.04.2020 Тема : Правопис часток. НЕ і НІ з різними частинами мови. Написання частот -бо, -но, -то, -от, -таки. Розбір частки як частини мови.
Домашнє завдання
Відеоурок Правопис частки НЕ з різними частинами мови ТУТ
27.04.2020 Тема уроку: РЗМ №18 Контрольний письмовий твір у художньому стилі про про виконання улюбленої справи.
1.Роботу надіслати вчителю на перевірку.
2. Виконати в додатку "Мій клас", де ви зареєстровані , самостійну роботу за темою частка.
Макс. кількість балів: 11
Термін проведення: 27.04.2020 18:44 - 29.04.2020 18:36
Максимальна кількість спроб: 1
22.04.2020 Тема уроку : Частка як службова частина мови
Які труднощі у вас виникають щодо часток? Знаєте особливості їхнього написання? Розрізняєте їх за групами, видами і розрядами? Якщо вагаєтеся у відповіді, то гайда ділитися правилами.
Домашнє завдання
1 Передивіться презентацію.
2.Вивчіть правило на ст. 232-233 Виконайте вправу 519.
15.04.2020 Тема уроку "Правопис сполучників."
Домашнє завдання
1.Передивись презентацію.
2.Сторінка 228-230 вивчи правила.
3. Виконай вправу 510.
13.04.2020
Домашнє завдання
1)Пройти тест за посиланням
Сайт "Всеосвіта". Тест"Прийменник.Повторення"
2)Параграф 36(вивчити правила), вправа 494,499.
08.04.2020 Вітаю! Передивись презентацію. Домашнє завдання: параграф 36(вивчити правила), вправа 487, 488.Час на виконання 20 хвилин.
06. 04 Вітаю! Подивись презентацію.Ваше домашнє завдання чекає у "Моєму класі", де ви вже зареєстровані.
Тренування з теми «Прийменник як службова частина мови»
Макс. кількість балів: 10
Термін проведення: 06.04.2020 9:00 - 08.04.2020 до 9.00
Максимальна кількість спроб: 2
Підсумковий результат: зараховується краща спроба.
01.04 Вітаю!Домашнє завдання: параграф 35(вивчити правила), вправа 478, 479.Час на виконання 20 хвилин.
30.03 Вітаю з початком занять. Сьогодні відбулася відеоконференція з теми "Самостійні та службові частини мови. Прийменник як частина мови."
Для тих , хто не зміг взяти участь у конференції, нижче презентація, яка використовувалася під час пояснення нового матеріалу.
Домашнє завдання: параграф 35(вивчити правила), вправа 464.Час на виконання 15 хвилин
Прийменник(презентація)
26.03 Вітаю! Прошу учнів 7-Г класу спробувати зайти на портал "Мій клас". Для цього перейдіть за посиланням https://miyklas.com.ua , потім оберіть опцію " Вхід на портал" та введіть свій логін та пароль, який я вам передала через батьків. Якщо будуть труднощі, то допоможу.
_____________________________________________________
22.03 Вітаю всіх з початком канікул! Доброго відпочинку!
_____________________________________________________
20.03 Правильні відповіді до теста "И та і в кінці прислівників. Н і нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками" від 17.03
1Г. 2В. 3Б. 4Г. 5Б. 6Г. 7Б. 8Б. 9Г. 10В. 11Б 12Б
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------18.03. Любі семикласники! Пройдіть за посиланням, продивіться урок про правопис прислівників посилання тут
Можешь перевірити, як ти засвоїв тему -Н- та -НН- у прислівниках. Час тестування -20 хвилин. Якщо не вийде з першого разу, можна провести роботу над помилками та спробувати ще раз. Пройти до вправ можна за посиланням https://vseosvita.ua/go , ввівши код: vmt711 або відсканувавши QR-код
Розважся з користю! веселий прислівник
______________________________
17.03 Доброго дня ! Для 7 класів ! Самостійна робота по темі "Прислівник".Виконуємо самостійно, не поспішаємо, користуємося правилами та відеоуроками. Можна виконати у зошиті, потім перевірити самостійно(відповіді будут пізніше), а можна не чекати та надіслати відповіді на пошту чи вайбер.Прошу виконувати завдання самостійно, адже ви працюєте для себе!
И та і в кінці прислівників. Н і нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками
1.Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у рядку
А поноч.., угор.., утрич.. Б заввишки.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз.., навік.. Г по-людськ..,навкруг.., мовчк ..
2.Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А сьогодн.., настільк.., Б інкол.., анітрох..
В зовн.., наспод.. Г мовчк.., по-китайськ..
3.Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А навесн.., вранц.., завширшк.. Б нараз.., нарівн.., опівноч..
В навперейм.., навпомацк.., навприсядк.. Г по-українськ.., верх.., напоготов..
4.Без НЕ можна вживати всі прислівники рядка
А неабияк, невесело, незабаром Б недорого, неквапом, ненадовго
В неминуче, неподалік, непосидюче Г небагато, неважко, ненадовго
5. Без НЕ не можна вживати всі прислівники рядка
А нешвидко, недаром Б незабаром, негайно
В небагато, нехолодно Г невідомо, ненавмисно
6.Не з прислівниками пишеться разом у всіх словах рядка
А (не) винно, (не) дорого, (не) дуже швидко
Б (не) далеко, а близько, (не) дорого
В (не) вдало, (не) дуже вдало, (не) ймовірно
Г (не) дбало, (не)конкретно, (не) якісно
7. Усі прислівники пишуться з –нн- у рядку
А бажан..о, впевнен..о, шален..о Б відмін..о, священ..о, сон..о
В гуман..о, активн..о,без упин..о Г незбагнен..о, ден..о, зелен..о
8. Усі прислівники пишуться з –нн- у рядку
А незрівнян..о, впевнен..о, старан..о Б спросон..я, священ..о, щоден..о
В злякан..о, активн..о, спокійн..о Г навман..я, , востан..є, полегшен..о
9. Усі прислівники пишуться з –н- у рядку
А невпин..о, обмежен..о, щоден..о Б притаман..о, несказан..о, попідтин..ю
В незмін..о, стурбован..о, незбагнен..о
Г сполохан..о, визначен..о, неждан..о
10. Усі прислівники пишуться з –н- у рядку
А поімен..о,вогнен..о Б бездоган..о, рівноцін..о
В рівн.о, докладн..о Г рутин..о, спросон..я
11. Помилку при написанні прислівників допущено в рядку
А бездоганно, бажано Б здивовано, упевненно
В безталанно, заслужено Г зелено, філігранно
12. Помилку при написанні прислівників допущено в рядку
А страшенно, єхидно Б доблесно, безупино
В докладно, глибинно Г благословенно, зачарованоТест. Сполучник.
Комментариев нет:
Отправить комментарий