8 клас українська мова

22.10.2020

Вивчити правила §11, виконати вправу 1(усно), 4, 5(письмово). Опрацювати презентацію за темою.
Перейдіть за посиланням нижче, щоб ознайомитися з мовним матеріалом.

19.10.2020. Тема уроку : Способи вираження підмета. Тире між підметом та присудком.

Домашнє завдання:Параграф 10, впр.5, стор.36

Увага 8-А клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom

Увага 8-Б клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom

https://classroom.google.com/c/MTY4MzU4NTk0MTA1?cjc=bvjk4bo


Увага 8-В клас!
Приєднуйтесь до ClassRoom
https://classroom.google.com/c/MTY4MzU4NTk0MTQ0?cjc=36l4hwk

13.05.2020 
Відеоурок.Як скласти анотацію
                Інструкція
Як скласти анотацію (Підручник с. 89) 
1. Подайте бібліографію: вихідні дані книжки. 
2. Вкажіть:
– коли й де відбуваються події, про які розказано в книжці;
 – хто головний герой, чим він цікавий; 
– у яку ситуацію (несподівану, скрутну, цікаву) потрапляє цей герой;
 – які проблеми він прагне вирішити; 
– які перешкоди долає.
Пам’ятайте: – обсяг анотації – 5-6 речень (1 – 2 абзаци);
 – складаючи анотацію, використовуйте прислівники;
 – не оцінюйте книжки! 
– мета анотації – зацікавити читача.
Завдання :
Складіть анотацію до повісті Тютюнника "Климко"

11.05.2020 Тема уроку: РЗМ Складання анотації до книги з використання прислівників.
1. Ознайомся з матеріалом.
Анотація складається з 2 частин.
 Перша частина 
– бібліографія :
 – автор; – назва твору;
 – видавництво; 
– рік видання; 
– кількість сторінок. 
Друга частина – текст анотації : 
– жанр твору (історичний, пригодницький, фантастичний); 
– персонажі;
 – час, місце дії;
 – тема; – адресат. 

                                   Ознайомлення зі зразками 
Текст 1 
М. Стельмах. Гуси-лебеді летять. – К. : Центр навчальної літератури, 2017. – 140 с. Автобіографічна повість М. Стельмаха зображує нелегке дитинство хлопчика Михайлика, у якого не було навіть чобіт. Але це зовсім не завадило йому відчувати радість життя, помічати красу навколишньої природи, бути добрим і милосердним, поважати хліборобську працю українського села. У книзі зібрані спогади про рідних письменника – батька, матір, діда з бабусею. Саме від них він отримав перші уроки людяності, відчуття прекрасного, здатність до мрії, почуття гумору і проніс їх через усе своє життя. Книга адресована школярам віком 10 – 15 років. 
Текст 2 
Б. Лепкий. Мишка. – К. : Школа, 2007. – 180 с. Казка має підзаголовок: для малих і великих. І це не даремно. За фантастичними, казковими подіями криються великі істини: не треба бути скупим, не можна збудувати свого щастя на воєнному лихолітті, на чужому горі та зубожінні. Мала мишка зрозуміла це й покарала, як могла, господаря, покинула теплий дім і пішла жити в поле. Чому так трапилося, ви дізнаєтесь, прочитавши цей твір. Книга розрахована на широке коло читачів.
06.05  2020 Контрольна робота за темою " Службові частини мови. Вигук"

04.05.2020  Тема уроку : Вигук як частина мови. Правопис вигуків.

Домашнє завдання 

1. Передивись презентацію
2.Виконай вправи249, 551, 555

29.04.2020  Тема : Правопис часток. НЕ і НІ з різними частинами мови. Написання частот -бо, -но, -то, -от, -таки. Розбір частки як частини мови.  

стор. 237-243 правила, впр.531, 535

Тренувальні тести

27.04.2020 Тема уроку: РЗМ №18 Контрольний письмовий твір у художньому стилі про про виконання улюбленої справи.

1.Роботу надіслати вчителю на перевірку.
2. Виконати  в додатку "Мій клас", де ви зареєстровані , самостійну роботу за темою частка.

Макс. кількість балів: 11
Термін проведення: 27.04.2020 18:44 29.04.2020 18:36
Максимальна кількість спроб: 1

22.04.2020   Тема уроку : Частка як службова частина мови

Які труднощі у вас виникають щодо часток? Знаєте особливості їхнього написання? Розрізняєте їх за групами, видами і розрядами? Якщо вагаєтеся у відповіді, то гайда ділитися правилами.

Домашнє завдання 




1 Передивіться презентацію.


2.Вивчіть правило на ст. 232-233   Виконайте вправу 519.



15.04.2020    Тема уроку "Правопис сполучників."


Домашнє завдання 

1.Передивись презентацію.
2.Сторінка 228-230 вивчи правила.
3. Виконай вправу 510.
4.Тест.Сполучник. ТУТ!
Відповіді приймаються до 19.04.

13.04.2020 

 Домашнє завдання 


1)Пройти тест за посиланням

Сайт "Всеосвіта". Тест"Прийменник.Повторення"

2)Параграф 36(вивчити правила), вправа  494,499.



08.04.2020 Вітаю! Передивись презентацію. Домашнє завдання: параграф 36(вивчити правила), вправа 487, 488.Час на виконання 20 хвилин.



06. 04  Вітаю! Подивись презентацію.Ваше домашнє завдання чекає у "Моєму класі", де ви вже зареєстровані. 





Тренування з теми «Прийменник як службова частина мови» 











01.04 Вітаю!Домашнє завдання: параграф 35(вивчити правила), вправа 478, 479.Час на виконання 20 хвилин.

30.03  Вітаю з початком занять. Сьогодні відбулася відеоконференція з теми "Самостійні та службові частини мови. Прийменник як частина мови." 

Для тих , хто не зміг взяти участь у конференції, нижче презентація, яка використовувалася під час пояснення нового матеріалу.  

Домашнє завдання: параграф 35(вивчити правила), вправа 464.Час на виконання 15 хвилин

Прийменник(презентація) 


26.03 Вітаю! Прошу учнів 7-Г класу спробувати зайти на портал "Мій клас". Для цього перейдіть за посиланням https://miyklas.com.ua , потім оберіть опцію " Вхід на портал" та введіть свій логін та пароль, який я вам передала через батьків. Якщо будуть труднощі, то допоможу.

_____________________________________________________

22.03     Вітаю всіх з початком канікул! Доброго відпочинку!

_____________________________________________________

20.03      Правильні відповіді до теста "И та і в кінці прислівників. Н і нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками" від 17.03

1Г. 2В. 3Б. 4Г. 5Б.  6Г. 7Б. 8Б. 9Г. 10В. 11Б 12Б

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18.03. Любі семикласники!  Пройдіть за посиланням, продивіться урок про правопис прислівників     посилання тут

Можешь перевірити, як ти засвоїв тему -Н- та -НН- у прислівниках.    Час тестування -20 хвилин. Якщо не вийде з першого разу, можна провести роботу над помилками та спробувати ще раз. Пройти  до вправ можна за посиланням   https://vseosvita.ua/go  , ввівши  кодvmt711  або відсканувавши  QR-код




                     Розважся з користю!              веселий прислівник





______________________________

17.03  Доброго дня ! Для 7  класів ! Самостійна робота по темі "Прислівник".Виконуємо самостійно, не поспішаємо, користуємося правилами та відеоуроками. Можна виконати у зошиті, потім перевірити самостійно(відповіді будут пізніше), а можна не чекати та надіслати відповіді на пошту чи вайбер.Прошу виконувати завдання самостійно, адже ви працюєте  для себе!


И та і в кінці прислівників. Н і нн у прислівниках. Не і ні з прислівниками
1.Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у рядку
А поноч.., угор.., утрич..                                      Б заввишки.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз.., навік..                              Г по-людськ..,навкруг.., мовчк ..
2.Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А сьогодн.., настільк..,                  Б інкол.., анітрох..
В зовн.., наспод..                Г мовчк.., по-китайськ..
3.Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
            А навесн.., вранц.., завширшк..               Б нараз..,   нарівн.., опівноч.. 
В навперейм.., навпомацк.., навприсядк..        Г по-українськ.., верх.., напоготов..
4.Без НЕ можна вживати всі прислівники рядка
А  неабияк, невесело, незабаром           Б  недорого, неквапом, ненадовго
В  неминуче, неподалік, непосидюче   Г  небагато, неважко, ненадовго
5. Без НЕ не можна вживати всі прислівники рядка
А  нешвидко, недаром                  Б  незабаром, негайно
В  небагато,   нехолодно              Г  невідомо, ненавмисно
6.Не з прислівниками пишеться разом у всіх словах рядка
А (не) винно, (не) дорого, (не) дуже швидко            
Б (не) далеко, а близько,  (не) дорого
В (не) вдало, (не) дуже вдало, (не) ймовірно           
 Г (не) дбало, (не)конкретно, (не) якісно
7. Усі  прислівники пишуться з –нн- у рядку
            А бажан..о, впевнен..о, шален..о            Б відмін..о, священ..о, сон..о
            В гуман..о, активн..о,без упин..о            Г незбагнен..о, ден..о, зелен..о  
8. Усі  прислівники пишуться з –нн- у рядку
            А незрівнян..о, впевнен..о, старан..о     Б спросон..я, священ..о, щоден..о
            В злякан..о, активн..о, спокійн..о           Г навман..я, , востан..є, полегшен..о
9. Усі  прислівники пишуться з –н- у рядку
            А невпин..о, обмежен..о, щоден..о        Б притаман..о, несказан..о, попідтин..ю
            В незмін..о, стурбован..о, незбагнен..о
Г сполохан..о, визначен..о, неждан..о
10. Усі  прислівники пишуться з –н- у рядку
            А поімен..о,вогнен..о                                Б бездоган..о, рівноцін..о
            В рівн.о, докладн..о                                  Г рутин..о, спросон..я
11. Помилку при написанні прислівників допущено в рядку
            А бездоганно, бажано                              Б здивовано, упевненно
            В безталанно, заслужено                         Г зелено, філігранно
12. Помилку при написанні прислівників допущено в рядку
            А страшенно, єхидно                                Б доблесно, безупино
            В докладно, глибинно                              Г благословенно, зачарованоТест. Сполучник.

Комментариев нет:

Отправить комментарий